Harmonie St. Michaël Heemstede
Harmonie St. Michaël - Trompstraat 26 2014 BJ Haarlem - .secretariaat@stmichael-heemstede.nl - 023-542 17 03

Vomar Klant-is-Koning actie (KIK)

U kunt ons ook steunen zonder dat het u geld kost, namelijk met de klantenkaart van Supermarktketen Vomar. Met deze kaart kunnen Vomar-klanten geld sparen (zgn. kooppunten), maar nog belangrijker: geld verdienen voor onze vereniging. Dit kost tijd noch geld! Het werkt als volgt: Bent u al Vomarklant gebruik dan de Klant is Koningkaart (KIK) of download de Vomar-app en maak een digitale Klant is Koningkaart aan Koppel je KIK of Vomar-app aan St. Michaël, gebruik daarvoor de volgende unieke code: HAHE2022 Laat je kaart/app scannen bij het afrekenen aan de kassa, je spaart automatisch mee Op de Klant-Is-Koningkaart wordt bij de kassa bijgehouden hoeveel geld er aan boodschappen is besteed. Over het totaal bestede bedrag keert Vomar Voordeelmarkt eenmaal per drie maanden 0,5% aan onze vereniging uit. Je spaart ook voor jezelf, voor elke euro aan boodschappen kun je ervoor kiezen om voor 0,10 tien kooppunten te kopen. Je gespaarde saldo kun je opnemen wanneer het jou uitkomt. Dus: Het kost u geen tijd of geld, maar het levert de club wel per kwartaal een bescheiden bedragje op. De ervaringen van één van onze leden, een trouwe Vomarklant: "Even de kaart laten scannen kost geen moeite. Buiten de gewone folders krijg ik nooit andere post of mail van Vomar." Probleem: geen Vomar in de buurt! Dat is jammer. Maar iedereen kan onze vereniging te steunen. U kunt dus ook aan familie, kennissen en collega's de unieke clubcode; HAHE2022 van St. Michaël doorgeven.
Vrienden

Steun onze vereniging

Wij zijn aangesloten bij Tank & Schenk, een samenwerking met PEUT, Bennebroek. Ontdek ons Tank & Schenk programma. Per getankte liter draagt Peut Bennebroek 1 cent af aan een lokale sport-, muziek- of cultuurvereniging, of aan een goed doel. Welke dat is, bepaal jij als klant zelf op de iPad bij de kassa. In plaats van te sparen voor de zoveelste handdoek, ga je naar huis met een goed gevoel. Typisch Peut. Wij kunnen u bijdrage goed gebruiken.

Opbrengst van het afgelopen kwartaal € 19,00

Hartelijk dank voor uw bijdrage

Steun ons orkest

Wij doen mee met OnzeClubwinkel. Dit is een superleuke en simpele manier om ons orkest te sponsoren en er zelf ook voordeel uit te halen. Koppel je deelname aan: Harmonie St. Michael Doe voortaan je internetaankopen zoals je gewend bent, maar dan met één klik extra via www.onzeclubwinkel.nl, of via het logo op deze pagina en je sponsort met iedere internetaankoop automatisch en ongemerkt ons orkest. En bovendien ontvang je zelf ook een bedrag terug! Er komt niks bovenop het aankoopbedrag en het verplicht je tot niks. Bekende workshops die meedoen zijn onder andere Bol.com, Coolblue, Booking.com, Wehkamp en Media Markt.