Harmonie St. Michaël Heemstede
Harmonie St. Michaël - Trompstraat 26 2014 BJ Haarlem - .secretariaat@stmichael-heemstede.nl - 023-542 17 03

Het Klijn Örkest

Sommigen van u noemen dit een dweilorkest. De mensen van het Klijn Örkest vinden dit niet. Het Klijn Örkest is niet zo maar een dweilorkest, het Klijn Örkest is een klein orkest. Ze spelen dan wel dweilorkesten muziek, maar dan op de wel bekende Klijn Örkest manier! Het is niet zo makkelijk uit te leggen. Eigenlijk zou u het gewoon een keertje moeten horen. Het Klijn Örkest bestaat uit 20 muzikanten die gemiddeld 1x per maand repeteren onder leiding van Jan van der Kolk. Het Klijn Örkest wordt gevormd door leden uit het Harmonie-orkest en muzikanten van buiten de vereniging die het leuk vinden om zo af en toe eens lekker te kunnen swingen op bekende muziek zoals "Hey Brother” of lekker uit te halen met "t Dondert en Bliksemt". Plezier staat voorop bij deze club.

Waar kunt u ons tegenkomen?

Het Klijn Örkest boeken? Dat kan! Het Klijn Örkest kunt u inhuren om uw evenement, feest of viering muzikaal op te luisteren. Als wij beginnen te spelen komt de sfeer er snel en lekker in. De kosten? Dat is afhankelijk van wat u wilt en hoe lang wij spelen, maar we zijn goed betaalbaar. Neem daarom contact op, per mail met Annemarie Lammers op zodat we u daarover kunnen informeren.
Stuur mail Stuur mail
Als Pietenband bij: De intocht van Sinterklaas Winkelcentra Bedrijven en instellingen Scholen
Als Kerstband bij: Kerstsamenzang op scholen Bedrijven en instellingen Winkelcentra
Als Feestorkest bij: Feesten en Partijen Braderieën Bruiloften